Friday, 1 July 2011

DI SINI SELAMANYA~

di sini selamanya ..
kasihku menjadi pejal ..
membulat dan berpadu ..
hasil kimpalan jemari nan luhur ..

di sini selamanya ..
di mana jua walau bila-bila ..
kasihku kan subur abadi ..
seandainya perjanjian ini tidak kita khianati ..

di sini selamanya ..
aku dan dia ..
sama-sama menyusun bata cinta ..
dan akan terus mempertahankannya ..
walau badai yang melanda ..
kita kan tetap bersama ..

di sini selamanya ..
aku menanti kehadiranmu tanpa jemu ..
setiap detik setiap waktu ..
walau kini kau jauh dariku ..
hilang dari bayangan impianku ..
hapuskan setiap angan-anganku ..
hingga aku tertunduk kecewa ..
membiarkan hatiku terluka ..

wahai kekasihku ..
di sini selamanya ..
aku tetap setia denganmu ..
walau aku kini semakin lemah ..
jika terdetik di hatimu tentang aku ..
kembalilah ke pangkuanku .. 
kerana aku tetap di sini ..
menunggu kehadiranmu ..
cinta hatiku~

P/S : dah lama x tulis ayat2 cinta ... HAHAHAHAAHA !! mari mulakan kembali !! yeahhh~
n.f.syahirah~

6 comments:

  1. waduh2 .. haha !! GILE !! wey , aku da update da syg .. bce auw .. haha !! :)

    ReplyDelete
  2. ahahahahhahaa .... ok ! nt aku tgk k:)

    ReplyDelete
  3. hehe !! aten aq ade wt slh ngn ko ke ?? ko tgok aku cm x ikhlas ke tlong ko?? xkesa larh aku tlong ap pon .. wat blog ke .. tlong bnde len ke ... ko tgok aku ade ke wt bnde tu xikhlas ?? JUJUR AUW !

    ReplyDelete
  4. haahahahahaaha !!! xde la syg oii ~ mana ade .. ape yang kau tolong aku dah cukup baik pun :) .. aku x nmpk sebarang ketidaktulusan kau tolong aku .. hehhehe .. jangan risau .. ni jujur !

    ReplyDelete
  5. heheheheheehe .. ape le kau ni nor !!!

    ReplyDelete