Saturday 9 July 2011

Program KRK di KUIM ~

salam ..
hai korg semua .. amacam hari ni ?? ok x ?? hehehehe .. harap2 hari SABTU korg ceria larh ye .. ok ! hari ni aku nak cite pasal program yg sekolah aku buat untuk kelas rk (`kelas pandai` kononnye .. =P) .. kteorg kena hadir cz ni penting untuk persediaan PMR  x lama lg ni .. huhhuhuhu .. takutnye aku bila ingat nk dekat exam ~ kteorg punya program dijalankan dekat KUIM(KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MALAYSIA .. eh betul ke ?? hahahaha .. taram je le !!) kteorg gabung dengan 5 buah sekolah (SMK KLEBANG , SMK TERENDAK , SMK ape lg ?? aku x ingat pulak .. muahahahaha !) mula2 aku rasa adventure sikit kot cz jauh dr sekolah .. hihihihihi .. tp aku dan kengkawan mmg dah ade feel mcm boring je kali ni (so kteorg buat plan `kejam` tidur waktu penceramah cakap .. hahahahahhaa !!!! cruel + nakal sikit .. Zzzz) .. masa dalam bas kepala aku pening cz bas tu pasang lagu sakit otak .. perrhhh !! gegar seyh kepala aku .. berdenyut2 sampai aku rasa mcm nk pecah pomm !! tp aku tahan jgk sampai ke destinasi .. masa sampai tu cuaca mendung sikit mcm nk hujan .. hehehehehe .. so sejuk la sikit .. blablabla (mls nk cte panjang2 la so aku teruskan masa aku dlm dewan kuliah tu .. hihihihi !) .. waktu ceramah BM xde pape sgt tau kecuali rasa ngantok ckt je .. tp waktu GEO dan SJRH mmg HAMPEHH betul .. waktu mula2 bg ceramah GEO aku dengar betul2 tau (konon fokus le tu .. hex3) .. tp lama2 mata aku mula layu dan otak aku mula kureng aktif .. ape penceramah cakap aku dengar sepintas lalu je .. aku sibuk sangat buat latihan yg dy bg tu sampai leka .. tambah pulak kengkawan aku pun `layan` diri sendiri tp dyorg tetap dengar .. bila aku x tahan sangat (mengantuk + lapar yg teramat !) last2 aku mnx kawan aku MP3 ! dengar lagu apa lg ! hahahahahaha ! masa tu lega sikit rasanye .. lepas tu aku kacau kengkawan aku kat depan join leka2 sekali .. hahahahaha ! (x patut larh aku ni) .. akhirnye bila penceramah tu hbs cakap baru aku tanggalkan MP3 tu dan terus berdesup keluar makan .. hahahahaha ! (HIDUP  MAKAN !) .. then lepas hbs makan ade pulak sesi SJRH (so semua mesti tahu ape bakal jd kn ?? hehehe ) .. aku dengar2 x sampai 5min  badan aku dah letih2 dan akhirnye aku buat kerja gila .. kacau budak sebelah , buat2 biol , bercakap sume larh .. (aku berani buat cz kawan aku sume pun mcm boring je .. hehehehehe) .. tp ade ke PATUT kawan aku kata aku LOMBONG BIJIH TIMAH ??! (x boleh gtau maksud dy ape yE !) kureng asam betul larh !! aku sabar je cz bukan aku amik peduli pun ape dy cakap hahahahaha ! ape dy cakap aku layankan aje .. heheheehe .. x kisah pun~ then ble tamat sesi tu .. aku rasa lega yang TERAMAT ! akhirnye kteorg dah boleh blk tambahan pulk kteorg dh letih (tahu x kteorg ade kat sana dr jam 8 - 5 ptg ??!!) .. so bila blk aku rasa tenang dan tibalah masanya utk aku rehat !! yeahh !! 
walaupun aku x berapa belajar sangat  tp aku tetap kutip ilmu yang bermakna kat sana .. heehee .. tQ ye pada cikgu yang tolong terangkan sume subjek tu ..
*p/s : pd kawan2 yg lain .. tolonglah jangan contohi sikap ni(leka ble cikgu mengajar) cz ini akan mmbinasakan diri anda sume k !! 
huahuahua .. 
salam ~

No comments:

Post a Comment