Monday 27 June 2011

MUHAMMAD DANISH MUIZZUDDIN .. GGRRR~

salam pertemuan ~
aduihh ... ade adik .. mengeramkan aku .. xde adik .. aku pulak sibuk nak adik .. cewahhh2 ~
kali nie .. aku nak cakap sikit perangai budak2 kat uma aku ni .. perangai seorang demi seorang .. YA ALLAH !! AMPUNKANLAH AKU ... ni pasal adik aku .. nama dia MUHAMMAD DANISH MUIZZUDDIN ... umur baru 5 TAHUN .dia mmg NAKAL !! sampai pening kepala aku nak melayan ~ nak tahu kenapa ?? DANISH .. dy ni diibaratkan PAYUNG PERAK dlm keluarga aku~ (aku xnk ckp dia EMAS) hahahahahaha ! so , setiap ape yang dia mintak mesti dapat .. ape yang x patut dia dapat pun dapat .. kalau x dapat memang merengek !! (so masa ni tahap kepanasan aku akan mencacak naik ! hingga meletup thermometer suhu kepanasan ... hohoho) dah la merengek .. lepas tu mengadu kat mak bapak aku .. ade ke patut ??! contoh .. dia pantang kalau aku bukak netbook .. cz dia mesti nk menyibuk main game .. padahal aku baru nk main .. aku cakap baik2 bg aku main dulu .. contoh ayat "adik,bg la kaklong main dulu .. nanti kaklong bg adik main pulak ye"( lembut la tu kan ??) then dia akan keluar bilik aku .. ingatkan aku dapat le main dgn aman dan tenteram .. rupanya TAK !! dlm masa 5 minit .. 10 kali dia ulang masuk bilik mnx main netbook .. eh aku kata budak ni .. x boleh SABAR ke ?? bila aku kata nanti2 .. last2 dia muncung then menitis la airmata jernih tu !! pastu terjerit2 mcm kan nak pecah rumah aku dengan teriakan dia ! aku pekakkan telinga buat x tahu .. cz aku x puas main lagi .. (hahaahahaha) tiba2 dumm !!! mak aku menjerit suruh bg dia main pulak .. ehh ???!! senangnye dia !! dengan tangisan je dh dapat ape dia nak .. mak aku pulak ??! ape lagi bising la dia .. dia cakap `kau kakak , mengalah la sikit .. dengan budak 5 tahun pun kau nak gaduh .. kau kan dah besar ??!` (mcm la aku besar sgt kn! hahahahahaha) .. dengan rasa sakit hati yang membengkak aku pun bagi la dia main .. tapi xkn aku lepaskan dia main dengan BEBAS ! HAHAHAHAHAHA ! setiap kali dia main aku mesti kacau sampai melalak lg sekali .. (hehehehe .. BAD SISTER) then dia nangis baru aku puas hati dan keluar  dengan hati yang gembira  !! hahahahahahaha ! cewahh2~ hehehehe .. JAHAT kan ?? hhehehehe .. mmg sudah sikap aku begitu yang suka menyakat adik aku~ tp aku tetap sayang dia .. cuma kekadang je ! HEEEE~
ok la ! sampai sini saja coretan .. 
jangan fikir bukan2 pulak ! hehehehe .. (aku takut org fikir aku akak yg kejam !! oh tidak !!)
SALAM

No comments:

Post a Comment