Saturday, 25 June 2011

persahabatan dan percintaan ... mana korg pilih ???!!

salam ..
hai ~ hari ni nak kupas ckt pasal persoalan ni .. antara kekasih dan sahabat .. mana yg akan dipilih ..
actually dua2 penting dalam hidup kita kan ?? kita perlukan keduanya ... tp bagi aku ... sahabat adalah lebih penting .. kenapa ???!! cz sahabat ada sentiasa dengan kita .. x kira bila masa dan ketikanya .. kalau kita duka .. dyorg sume ada .. ketawa .. ble buat jahat pun sama2 ade !! hahahahaha !! semua tempuh bersama2 ~ kalau sorg sakit ..semua sakit .. perasan x ??! sebab tu org cakap `sahabat selamanya` bukan `kekasih selamanya` ~ok ! kalau kekasih pulak ??? dia mmg penting !! selalu teman kita .. kalau dia xde kita rasa sepi sgt2! kalau dia ade .. kita rasa gembira yang teramat ! hehehe ! tapi bila sampai ketikanya .. benda tu sume xde dah ~ kenapa ?! hilangnya rasa sayang sume .. konon la ! sayang .. x sanggup berpisah .. tp ble x samxpai setahun .. sume nk elakkan diri dr kekasih .. heheh .. kenapa ??! cz dah JUMPA ORANG LAIN ~  memang x patut .. tapi biasalah .. itu cinta remaja~ x bawak kemana pun .. ape2 pun ... tanya hati kita sendiri .. mana kita nak ??? sahabat atau kekasih ??? renung2 kan la ~ ok .. sampaii sini je la nk cakap .. hehehehe .. maaf la kalau aku ckp ade yg terasa .. x sengaja~  terima kasih dan salam :P

8 comments:

  1. hehe..=)mcm ad pgalaman jer nie..hoho

    ReplyDelete
  2. hahahahahaa .. xde le~ cuma cerita aje !

    ReplyDelete
  3. haahahaha .. mmg cerita je .. logical ~ remember ??! hehehehhe

    ReplyDelete
  4. ouh no .. aku terase !! :(
    hehe !! ape-ape pon aku plih sahabat .. coz sahabat sentiase ade time kite susah .. time kite putus ngn kekasih right ? aten alwy teman aku .. hehe !! FRENZ FOREVER !! bah kte org sekarg "syg ko ketat2 r" haha !! (sengal aku nie)

    ReplyDelete
  5. ahahahahahahaaa .. AINUR FARAHIN~ maaf le sayang .. aku x cakap pape .. aku cuma memberi ulasan je~ hahaha .. poyo .. sayang kau lg ketat !! hahahaha

    ReplyDelete
  6. haha !! sengal ark .. GILER !!

    ReplyDelete
  7. ewahhh ??? hahahahahahah .. suka hati kau je ckp aku giler .. hahahahaha

    ReplyDelete