Monday 15 August 2011

sekuel ke2~ hehehehe

ok .. sekarang aku nak sambung cerita pasal kengkawan aku yg lain pulak ! let`s check it out !

NORSYUHADAH RAZAK a.k.a ADAH R.
Adah R. ni keanak-anakan sikit .. hehehe .. manja sgt tp bukan anak bongsu ! saje je dia mcm tu ( gurau ! ) huhuhhu .. yg uniknye pasal dia ni suara kartun dia ! haahahahaha ( kalau audition utk suara upin & ipin boleh x ?? ehem3 ) .. then baik , sopan , pandai + comel ( sepesen ainur ---> kecil2 molek ) then penangis jgk kot ?? sensitif gegilerr !!  ouhh ya ! lupa pulak ! dia ni aku panggil kantin 3RK1( panggil senyap2) ~ muahahahaa ! nk tahu sebab ape ? cz rajin sangat bwk bekal g sekolah then bg makan kt piranha2 yg lapar .. gggrrr~ ( piranha tu ditujukan kpd ---> aku la tu ^^, hehehehe ) 

NUR AMIRAH a.k.a MRS APPLE ( oops ! ) 
pandai + kelakar + pedas ~ nk tahu kenapa aku panggil dia pedas ?? cz dia kalau cakap terus terang sikit ( so paham2 la kn ?? hehehe ) then geng gedik aku .. aku ni gedik tahap max ! so dia la teman aku ! hahaahaha .. (tp kteorg bukan gedik manja tu tau ! no3 ) pemalu jgk kot cz setiap kali dgn pakwe dia aku tgk dia shy sgt smpi merah2 muka ( hahahahaa saje tambah cerita ! teeeettttt ! ) dia pun suka math dan antara org yg selalu dpt A dlm math .. fuihhh ~ susah ar ramai kawan dgn org pandai math ni  !! cz aku x semart mcm dyorg ! haahaha >_<

NAZIHAH AMIRUDIN a.k.a ZYA@NAZ
dia ni ala2 chinese sikit .. mata sepet gila3 ! so x hairanlah kalau org ingat dia ni ade campur aduk dgn keturunan cina .. ramai admirer you ! ahaks ! cz lawa la kan mcm anak cina + pandai pulak tu ~ dia ni lembut mcm keibuan la ( ye ke ?? haahahaha taram je la )
penangis jugak la kot ( geng adah r .. hehehe ) then dia punya hati mcm kapas .. lembut dan mudah tersentuh tp dalam masa yg sama dia keras kepala ! xnk mengalah ! degil2 kepala hantu punya orang ! eh !! salah2 ! kepala batu punya orang ! haahaha .. ampun2 ~ pemurah +++ cz aku mnx pnjm pen dia pun kasi .. hehehe .. baik kn ? ( aku ni selalu xde pen haahahahaha .. so cara paling dekat mnx dia ! )

NUR SYAHMI HAZIRAH a.k.a SYAHMI
mak oii !! dia ni garang wey !! jgn la korg gurau x kena mood dia , mmg meletup !! ppooommm3 !! cepat melenting dia ni ~ (tp nsb baik aku pandai amik hati dia ! hahaaha ! perasan3 ahaks ^^,) tp dia ok je .. baik , penyayang jugak .. kalau korg ade masalah korg boleh contact dia ~ hehehehe .. cantek + tembam2 sikit .. ramai admirer jgk .. dia ni pun byk celotehnye~ (aka byk cakap ) seronok dgr dia cerita .. tp kalau dia diam  jgn cakap dgn dia .. haahaha mmg x bpe nak layan~ dia ketua kelas aku dan dia menjalankan tanggungjawabnye dgn baik .. tegas ~ (tabik syahmi !! ) dia ni pun `along` (cz ble main duit kutu , dia yg kutip .. hahahaaha .. dan kteorg akan dapat amaun yg sama .. caya lah !! )


P/S : inilah kisah sahabat2 aku ~ semuanya ade mcm2 perangai dan buatkan kteorg serasi bersama .. aku pohon maaf kalau aku cerita pasal kngkwn aku ni .. ade mengguris perasaan dyorg ke .. mmg x sengaja .. aku cerita berdasarkan penilaian aku dan selama mana aku kawan dgn korg .. korg sume best !! cukup menceriakan dunia aku .. tanpa korg .. mungkin aku keseorangan kot !! aku SAYANG korg !! korg mmg the BEST !! mmaf tau kalau korg marah dengan tulisan aku ni .. kalau x puas hati boleh tumbuk aku kat sekolah ( err ~ gimik je) harap korg sume ENJOY !  k bye ! 
n.f.syahirah~


No comments:

Post a Comment