Monday 15 August 2011

petang ini ~

hey !! salam sejahtera dan salam Ramadan semua ! 
hehehee .. hahh ... dah 15 hari rupanya kita berpuasa kan ? sekejap je rasanya ! rasa mcm jam itu bergerak terlalu2 pantas~ maaflah dah lama x update blog ni .. korg nk tahu sebab ape ?? xnk tahu ke ?? betul ni ?? xnk tahu sudah .. tp aku tetap bgtau ... hahahaaha ... aku dah lama x update cz busy yg teramat giler .. almaklumlah aku kan busyness woman yang teramat berjaya lalu masa itu menjadi terlampau pendek .. hahahahaaha .. ok sebenarnya aku sibuk dengan exam trial yg penting .. so aku kena fokus untuk dapat beribu2 A dlm PMR ~ actually 8A je .. ahaks >_< ! then aku terlampau malas nk update blog ni kerana bosan dan xde cerita baru nk dikongsi (aku mengalami hidup yang sepi dan suram .. isk3) .. so korg tgk la aku tulis merapek2 mcm xde hala tuju je kn ?? hurhh .. never mind ~ tp aku nak cerita pasal kengkawan aku dlm kelas 3rk1 .. kengkawan perempuan yg rapat je la .. ade 8 org dan kumpulan kami dipanggil The Bananafruit ~ hahahahaa .. xde nama pun sbnrnye ! mari aku huraikan fiil sorg2 .. hehehe .. kteorg baru jd rapat tahun ni ~ so msh byk yg perlu dikenali .. jom !


NURULHASNI ABUBAKAR a.k.a ANIE
dia ni kawan aku yg paling baik dan kiteorg kawan dr sekolah rendah lg .. so paham2 je la kn ?? semuanye dikongsi bersama .. pergi tandas sama2 .. makan sama2 .. main sama2 .. gurau sama2 .. tidur sama2 .. mandi sama2 ?? err ??! melampau la tu ! hahaaha .. dia ni baik sangat + cantik .. orgnye tinggi lampai dan kulit hitam manis mcm pelakon hindustan .. kelakar sangat ! rockers tau dia ni tp dalam masa yg sama dlm hati ade taman ... hahahaha .. tp normal la anak dara~

AINUR FARAHIN a.k.a AINUR@AINURA (hahaahahaha)
budak yg nakal dan jahat2 manja ! suka sangat kacau org dan kenakalan dia .. NAUZUBILLAH ! hahaha (jgn mrh) tp dalam nakal2 dia aku suka perwatakan dia tu cz tanpa dia dunia aku x seronok dengan gelak ketawa dia , usikan dia .. hehehe .. dalam diam dia ni pemurah dan suka tlg org~ dia ni kecik molek je orgnye tp ble marah runtuh sekolah aku ! muahahahaa ! seorg yg pandai math ( genius la jgk tp aku x tahu mcm mana di belajar math cz sekejapan je paham sdgkn aku ?? ) 

NURSHUHADAH ZAIDIN a.k.a ADAH Z 
adah z lain pulak ceritanye !! dia ni mmg superb kelakar .. kalau korg dengan dia mmg pecah perut ketawa + isi2 perut korg pun mesti terburai ! hahahaa ! ade blurr2 sikit dan dia ni sempoi .. x kisah ape yg jd kt dunia ni asalkan dia gembira .. hahahaha .. kalau dia masam semua org tye kenapa dgn dia .. semua amik perhatian kt dia dan aku akan terpinggir isk3~   cantik + manja dan sempoi kot ?? hahaaha


 ok ! sampai sini je kot aku cerita ~ nt ade sekuel yg kedua pulak mengetengahkan kengkawan2 aku yg lain ! bye !

No comments:

Post a Comment